სსიპ ქალაქ
წყალტუბოს N 4საჯარო
სკოლის
საზაფხულო სკოლა- ,,ბეჯითების“
სამუშაო პროგრამა
სამიზნე სკოლა
|
სსიპ წყალტუბოს
N4 საჯარო სკოლა
|
პროგრამის
მიმდინარეობის ლოკაცია
|
სსიპ წყალტუბოს N4 საჯარო სკოლა
|
პროგრამის
განმხორციელებელი პედაგოგი
|
პირადი ნომერი 53001008163
,,საზაფხულო
სკოლა 2019”
|
საზაფხულო
სკოლის მნიშვნელობისა და
აქტუალურობის განსაზღვრა
|
მოსწავლეებს შეეძლებათ განიმტკიცონ მთელი
წლის განმავლობაში მიღებული
ცოდნის ხარისხი მათემატიკაში და შეიძინონ
ახალი ცოდნა და გამოცდილება.დასვან კითხვები სასწავლო მასალის ირგვლივ, შეამოწმონ
საკუთარი უნარები, ცოდნა, ითანამშრომლონ ერთმანეთთან.
|
მიმართულება
|
ინტელექტუალური
|
სამიზნე
ჯგუფი
|
მე-2 კლასი
|
საზაფხულო
სკოლის ხანგრძლივობა
|
10 დღე
|
აქტივობების
ხანგრძლივობა
|
2 საათი
|
განხორციელების
სავარაუდო ვადები
|
3- ივნისიდან 14
ივნისის ჩათვლით
|
პროექტში
ჩართული მოსწავლეების სავარაუდო
რაოდენობა
|
14 მოსწავლე
|
მიზანი:
|
საზაფხულო
სკოლა დაეხმარება მოსწავლეებს ინფორმაციის
აღქმაში, სწორი დასკვნის
გამოტანაში.კრიტიკული , ლოგიკური და იტელექტუალური აზროვნების
განვითარებაში.
პროგრამა
მოიცავს თეორიულ და ასევე პრაქტიკულ
სემინარებს (აქტივობებს). მოსწავლეები
დაეუფლებიან ლოგიკური ამოცანის
ამოხსნის ხერხებს, მათემატიკური კროსვორდებისა და
ამოცანების ლოგიკური გადაწყვეტის
უნარს და ზოგადად
მსჯელობა- დასაბუთებას,რომელთა თემატიკაც შედგენილია ეროვნული
სასწავლო გეგმის მიხედვით.
უზრუნველყოფილი იქნებიან
სასწავლო მასალით.
|
შედეგები:
|
ლოგიკური
და კრიტიკული აზროვნების
განვითარება
|
მეთოდოლოგია:
|
ინდივიდუალური
და ჯგუფური მუშაობა.
დამოუკიდებლად
შესასრულებელი დავალებები.
|
კურსის მოკლე
აღწერილობა
|
ორი კვირის
განმავლობაში მოსწავლეები განიმტიცებენ და
გაიღრმავებენ საგნობრივ ცოდნას
მათემატიკის სფეროში.
|
I
|
I დღე
1.
მათემატიკური
ცნებებისა და დებულებების ცოდნა
და გამოყენება.
2.
პრაქტიკული აქტივობა
განხილულ საკითხზე.
|
II
|
II დღე
1.
100-ის
ფარგლებში მრგვალ რიცხვებზე
მოქმედებების შესრულება და სიტყვიერი აღწერა
2. ნახატების
გაფერადება მოქმედებათა შესრულებით.
|
III
|
III დღე
1.
ლოგიკური ამოცანის
ამოხსნა
2.
გეომეტრიული ფიგურების
კონსტრუირება
2. პრაქტიკული აქტივობა
განხილულ საკითხზე.
|
IV
|
IV დღე
1მანძილის გაზომვისა
და განსაზღვრის ხერხების / საშუალებების ცოდნა
და გამოყენება.
2. პრაქტიკული
აქტივობა განხილულ საკითხზე.
|
V
|
V დღე
1.კროსვორდებზე მუშაობა.
2.ნახატების გაფერადება მოქმედებათა შესრულებით
|
VI
|
VI დღე
1.მონაცემთა დალაგება,
დაჯგუფება და კლასიფიკაცი
2.პრაქტიკული აქტივობა
განხილულ საკითხზე.ა მითითებული
კრიტერიუმების მიხედვით.
|
VII
|
VII დღე
1
. მათემატიკა
ზღაპრულ სამყაროში
2
.ტესტებზე მუშაობა
კომპიუტერით
|
VIII
|
VIII დღე
1.საზომი ერთეულების
(მანძილის, დროის, ფულის ერთეულების) მათ
შორის მიმართებების ცოდნა
და გამოყენება.
2. პრაქტიკული
აქტივობა განხილულ საკითხზე.
|
IX
|
IX დღე
1. კონკურსი მათემატიკაში: ,,ვინ
სწრაფად“
|
X
|
Xდღე
1. საზაფხულო სკოლის
შეჯამება.
2.. მოსწავლეთა
უკუკავშირი
|
საზაფხულო
სკოლის დღის რეჟიმი
|
1. გამოცხადება 10 : 00
საათზე
2.მეცადინეობა
2 საათი
|
ლიტერატურა:
|
1.
მანანა
დეისაძე- მათემატიკური უნარები“
2.
მანანა
დეისაძე -,,მათემატიკური ტესტები“
3.
ხულელიძე
- ,,სახალისო მათემატიკა“
4.
გამოყენებული ტესტები
|
აღჭურვილობა/ მასალები:
|
v დაფა
v ცარცი
v კოპიუტერი
v საწერკალმები
v ინტერნეტ ქსელში
ჩართული კომპიუტერები
v პროექტორი
v პრინტერი
v როუტერი
v მართვის პროგრამა
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий